ANGLEŠČINA



Pozdravljeni petošolci!
Najprej preglejmo rešitve prejšnjega tedna. Kar je pravilno, 
pokljukaj, kar ni, si popravi.
  1. Premešaj črke, da dobiš besede za dele telesa. Prva črka besede je krepko označena.
AMRS EFGINRS AIHR OEST BDOY ADEH
ARMS FINGERS HAIR TOES BODY HEAD


EESY EGLS CEKN EEFT ADHNS AERS
EYES LEGS NECK FEET HANDS EARS


  1. Napiši besede za živali.





 


DRAGONFLY       DEER              TURTLE               GOAT


3. Črko napiši pred ustrezni prevod. Glej primer.
A) a long tail C pisana peresa
B) two wings F beli okli
C) colourful feathers A dolg rep
D) big fins G dolgi rogovi
E) sharp claws B dvoje kril
F) white tusks D velike plavuti
G) long horns E ostri kremplji




V zvezek napiši naslov EXERCISE, prepiši navodila in napiši rešitve nalog.
  1. Iz zapisanih besed sestavi smiselne povedi o primerjavi živali. Poglej primer.
0. lion than slower a turtle A is
A turtle is slower than a lion.

1. more tiger is A dangerous a than butterfly
A tiger _____________________________________________________.

2. camel bigger is A snake a than
A camel _____________________________________________________.

  1. playful A giraffe dog more than a is
_____________________________________________________.

  1. than a bigger is cat A a zebra
_____________________________________________________.


  1. bear taller a frog A is than
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––.


2. Napiši povedi o tem, kaj živali znajo in česa ne. Poglej primera.
0. Monkeys/jump/sing
Monkeys can jump, but they can't sing.
0. Parrots/draw/talk
Parrots can't draw, but they can talk.
1. Girraffes/drive a car/run
_____________________________________________________.
  1. Penguins/swim/fly
_____________________________________________________.
  1. Rabbits/write/jump
_____________________________________________________.
  1. Cats/climb trees/make a cake
_____________________________________________________.

Za vajo in ponovitev lahko rešiš tudi naloge na:
NOVA SNOV
Pri opisu živali lahko povemo tudi, kje žival prebiva. Nekatere 
živali živijo samo v enem okolju, druge živijo v večih. Večina 
živali se je prilagodila življenjskemu okolju, v katerem živijo 
(severni medvedi so beli, da se zlijejo s pokrajino, imajo debel 
kožuh, da jih ne zebe ...). Okolje, v katerem prebiva žival, v 
angleščini imenujemo HABITAT.

Za uvod si poglej naslednji video: 

V zvezek napiši naslov in prepiši primere: ANIMAL HABITATS
farm – kmetija
forest – gozd
rainforest – deževni gozd
desert /dezrt/ – puščava
savanna ali savannah /savena/ – savana
polar region /ridžn/ – polarno območje
mountain – gora
ocean – ocean
lake – jezero
river – reka
swamp /suamp/ – močvirje

Živali razvrsti v tabelo glede na to, kje prebivajo. Prazna polja lahko dopolniš z živalmi, ki jih že poznaš.
WHALE MONKEY GIRAFFE DOLPHIN LION FISH CAMEL ZEBRA
PARROT STARFISH


RAINFOREST

DESERT

SAVANNA

OCEAN


_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________


Tudi v spodnjih kvizih in igrah lahko spoznavaš, kje prebivajo živali:

Živali se prilagajajo okolju, v katerem živijo. Preberi naslednje prilagoditve in jih poveži z živaljo, ki ji pripada.
  1. It has two strong legs for jumping. GIRAFFE
  2. It has big ears to stay cold in the sun. KANGAROO
  3. It has a long neck to eat leaves on tall trees. LION
  4. It has long claws to hunt and eat animals. GRASSHOPPER
  5. It is green or brown so other animals can't see it. ELEPHANT


Na povezavi lahko rešiš delovni list tako, da povežeš živali z njihovim opisom: 

DELOVNI LIST

ŠE MALO VAJE…
Vaje skupaj z navodili sprintaj ali jih prepiši v zvezek.
  1. TRANSLATE THE WORD INTO ENGLISH./PREVEDI V
     ANGLEŠČINO.
6,strašnih, lepih konjev - _______________________________
velika prijazna krava – ________________________________
4, močne, koristne kokoši – ____________________________
8, suhih, strupenih pajkov – ___________________________
smešen, igriv puran – _________________________________
majhen, rjav medvedek – _______________________________
2, debela psa – ________________________________________
nevaren, dolg krokodil - __________________________________


  1. WHAT CAN THEY DO?, WHAT CAN'T THEY DO?/

    KAJ ZMOREJO IN ČESA NE ZMOREJO?
Primer: DUCKS – They can walk, but they can't write or read.
CATS –
BULLS –
BUTTERFLIES –
MONKEYS –


DOPOLNILNI POUK


  1. Popravi povedi in jih popravljene prepiši.
Your brothers hasn't got small ears.
_____________________________________
Bananas are longer than pear. 
__________________________________________
Her socks isn't red. 
____________________________________________________
She isn't like pineapple. 
_______________________________________________
A dog aren't strong. 
____________________________________________________
They're car is new.
________________________________________________
Do your cat like water? _______________________________________________________
Has they got any apples? 
____________________________________________________

What are his adress? 
____________________________________________________

To bi bilo za ta teden vse.
Prosila bi vas še nekaj. Ko mi pošiljate opise živali, mi jih 
slikajte tako, da lahko kaj vidim in preberem. Če slikate postrani,
 se slabo vidi kaj je napisano. Če napišete na računalnik, pa tako 
ni tega problema. Pa napišite mi prosim, ko želite, da vam opis 
živali pregledam za oceno in kdaj je samo za vajo, preverjanje.


Hvala in lep teden vam želim!


Urška


Comments

Popular posts from this blog

SLOVENŠČINA

DRUŽBA